یکی از پرکاربردترین و رایج ترین ابزارها در کارگاه های نجاری که به منظور پاکسازی گرد و غبار و خاک اره استفاده می شود، دستگاه دمنده و مکنده می باشد.

اهمیت دستگاه دمنده و مکنده نجاری زمانی مشخص می شود که باید گفت خاک اره می تواند به ماشین های فلزی و ابزارها نجاری نفوذ کند و در این دستگاه ها اختلال ایجاد کند.

اما شما برای خرید بهترین مارک دستگاه دمنده و مکنده، باید با کاربردهای این دستگاه ها آشنا شوید و اطلاعات بیشتری در رابطه با دستگاه دمنده و مکنده در اختیار داشته باشید.

کاربردهای بهترین دستگاه دمنده و مکنده

کاربردهای بهترین دستگاه دمنده و مکنده

از کاربردهای بهترین مارک دستگاه دمنده و مکنده، می توان به جمع آوری برگ ها و شاخه های کوچک درختان در مناطق وسیع اشاره کرد.

به همین منظور و برای پاک سازی، از کیسه مخصوصی استفاده می کنند که به دستگاه متصل است.

علاوه بر کیف ، دو لوله پلاستیکی بزرگ و کوچک (نازل) در جعبه مقوایی این محصول قرار داده شده است. وقتی در جنگل هستید ، وجود بسیاری از برگها روی زمین بسیار طبیعی و زیبا به نظر می رسد.

اما در حیاط ، ریختن این برگها و چیدمان حیاط و حیاط اصلاً مطلوب نیست و جلب توجه می کند. اگر چند درخت در حیاط خانه خود نگه دارید ، حتی با مراقبت مداوم ، نمی توانید از ریزش برگ ها و شاخه ها – به خصوص در پاییز – جلوگیری کنید. با توجه به نئو هیپی ها و گرم شدن کره زمین ، به شما می گویم.

بهترین مارک دستگاه دمنده و مکنده

حال که شما با کارایی و کاربرد این دستگاه ها آشنا شده اید، قصد داریم بهترین مارک دستگاه دمنده و مکنده را نیز به  شما معرفی کنیم تا شما اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، بتوانید بهترین محصول را خریداری نمایید.

1-دستگاه دمنده و مکنده مارک هیوندای

دستگاه دمنده و مکنده مارک هیوندای

مکنده و دمنده مارک هیوندای دارای دو حالت دمیدن و مکش هستند. از حالت دمنده می توان برای کارهایی مانند سطوح غبارآلود و دهانه های تهویه که نمی توان به صورت دستی تمیز کرد ، مانند داشبورد ماشین و داشبورد الکترونیکی استفاده کرد.

از حالت مکنده نیز بسته به کیسه موجود در بسته بندی محصول، برای جمع آوری گرد و غبار استفاده می شود. این دستگاه از وزن و اندازه خوبی نیز برخوردار می باشند.

از آنجا که برای استفاده از این دستگاه باید آن را نگه دارید ، باید از وزن و اندازه مناسبی برخوردار باشد تا حداکثر راحتی کاربر را فراهم کند. از دیگر نکات قابل توجه این دستگاه می توان به قدرت موتور اشاره کرد.

این برند توانسته خود را جزو بهترین مارک دستگاه دمنده و مکنده قرار دهد. اما از مهم ترین مدل های عالی و با کیفیت این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دستگاه دمنده و مکنده هیوندای مدل HP7160BL کد D-7160
  • دستگاه دمنده و مکنده هیوندای مدل HP7160BL
  • دستگاه دمنده و مکنده هیوندای مدل HP71600BLL کد HL60
  • دستگاه دمنده و مکنده هیوندای مدل HP7160BL00

2-دستگاه دمنده و مکنده مارک بوش

شرکت بوش که متعلق به کشور آلمان می باشد، قدرتمندترین شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی و ابزارهای صنعتی در جهان می باشد.

یکی از محصولات کاربردی شرکت بوش، دستگاه دمنده و مکنده مارک بوش است که دارای قدرت مکش و دمش هوا بسیار بالایی می باشد.

دستگاه دمنده و مکنده بوش دارای موتور با قدرت بسیار بالایی است.

این دستگاه در هر دقیقه قادر به انتقال حجم بسیار زیادی از هوا است.این نوع فن و دمنده و مکنده برای تمیز کردن مناطق بزرگ استفاده می شود.

قطعا اگر به دنبال بهتری دستگاه دمنده و مکنده باشید، نام برند بوش را مشاهده خواهید کرد.

اما از بهترین مدل های دستگاه دمنده و مکنده مارک بوش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دستگاه دمنده و مکنده بوش مدل GBL 800E
  • دستگاه دمنده و مکنده بوش مدل Universal Garden Tidy
  • دستگاه دمنده و مکنده بوش ALS 25
  • دستگاه دمنده و مکنده بوش مدل UniversalVac 15

3- دستگاه دمنده و مکنده مارک پروتک

دستگاه دمنده و مکنده مارک پروتک

در بیشتر مناطق کشور ما گرد و غبار بخش جدایی ناپذیر از زندگی افراد می باشد. افراد می توانند سطوح صاف و قابل دسترسی را با حوله ها و مایع های تمیز کننده، پاک کنند.

اما برخی لوازم نیز به راحتی پاکیزه نمی شوند و فرآیند تمیز کاری آن ها بسیار سخت و طاقت فرسا است. تابلوها و قطعات ظریف دستگاه های الکترونیکی از آن دسته دستگاه هایی هستند که فرآیند ظریف و البته تمیزکاری آنها دشوار است.

آنها اغلب برای استفاده از مواد شوینده توصیه نمی شوند ، اما جاروبرقی های قوی مانند جاروبرقی صنعتی می توانند به قطعات لحیم شده این تخته ها آسیب برسانند و یا اتصالات آنها را قطع کنند.

از طرف دیگر ، گرد و غبار دشمن اصلی این قطعات است و به طور قابل توجهی از عمر آنها می کاهد. در این موارد استفاده از فن به عنوان بهترین روش برای پاکسازی این قسمت ها از گرد و غبار و گرد و غبار توصیه می شود. دستگاه دمنده و مکنده مارک پروتک می توانند با کمترین آسیب ، گرد و غباری را که به مرور روی اجزای الکترونیکی قرار دارد از بین ببرند و از فرسودگی به مرور جلوگیری کنند.

از بهترین مدل های دستگاه دمنده و مکنده مارک پروتک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دستگاه دمنده و مکنده پروتک مدل UN122302
  • دستگاه دمنده و مکنده پروتک مدل UN122802
  • دستگاه دمنده و مکنده پروتک مدل UN123501

4- دستگاه دمنده و مکنده مارک سیلور

دستگاه دمنده و مکنده مارک سیلور، از بهترین مارک دستگاه دمنده و مکنده موجود در بازار ایران می باشند.

این برند توانست در بازار جایگاه خوبی را برای خود دست و پا کند.

از مهم ترین مدل های دستگاه دمنده و مکنده سیلور می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دستگاه دمنده و مکنده سیلور مدل GT-BR750W
  • دستگاه دمنده و مکنده سیلور مدل GTBR650W
  • دستگاه دمنده سیلور مدل GTP03A10
  • دستگاه دمنده سیلور کد GTP03A10

جهت طراحی و ساخت مکنده نجاری خود میتوانید با صنایع تهویه رنجبر تماس بگیرید.